Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
Det produkt, jeg ønsker, er ikke på lager. Hvornår kommer det tilbage?
Vi forsøger altid at holde en opdateret lagerstatus med ankomstdatoer. Hvis du er interesseret i et bestemt produkt, kan du sende os en e-mail på support@vrgaming.dk, og vi vil gøre vores bedste for at svare, når det pågældende produkt kommer på lager igen.
Jeg mangler et produkt på jeres hjemmeside, som jeg gerne vil bestille. Vi prøver hele tiden at finde det næste produkt, som vi kan tage ind i butikken. Hvis du har ønsker, kan du sende en besked til support@vrgaming.dk, så undersøger vi muligheden for at tilføje produktet til vores sortiment.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er normalt 2-3 arbejdsdage. Bemærk venligst, at ordrer afgivet på en helligdag først afsendes den følgende hverdag.
Mit produkt kom med en ødelagt del eller er defekt. Hvad skal jeg gøre nu?
Kontakt os venligst på support@vrgaming.dk med dit ordrenummer eller din kvittering og giv en kort forklaring på problemet. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig så hurtigt som muligt. Ved at vedhæfte fotos/film kan du fremskynde behandlingen af din sag.
Jeg ønsker at annullere hele eller en del af mit køb. Hvordan gør jeg det?
Du har 14 dages fortrydelsesret fra datoen for modtagelse af produktet. Hvis det er inden for denne periode, bedes du kontakte os på support@vrgaming.dk med dit ordrenummer og de produkter, du ønsker at returnere. Vi vender derefter tilbage til dig med yderligere instruktioner om, hvor du skal returnere varen.
Hvad er dine forsendelsesomkostninger?
Vi har fri fragt, hvis du handler for mere end 1000 DKK. Ellers er der et gebyr på 79 kr. på dit køb.