Købsbetingelser
1. Om VRGaming
VRGaming drives af virksomheden XReality Sweden AB (Org 559345-6733). Virksomheden er baseret i Sjöbo, Sverige. Virksomhedens postadresse er Fjällsippevägen 61, 275 39 Sjöbo, Sverige Bemærk, at dette ikke er virksomhedens lageradresse.
Virksomhedens lageradresse er VRGaming, c/o Postpac AB, Elleholmsvägen 1, 27436, Skurup, Sverige
Hvis du ønsker at komme i kontakt med os, bedes du sende en e-mail til support@vrgaming.dk med din sag og dine kontaktoplysninger, så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt.
2. Bestilling
Når du har gennemført din bestilling, sendes der en ordrebekræftelse til din e-mail adresse. I bekræftelsen finder du alle oplysninger om produkterne, pris, fakturerings- og leveringsadresse.
Hvis der er en fejl i ordrebekræftelsen, bedes du straks kontakte os via e-mail til support@vrgaming.dk.
Når du bestiller, har du mulighed for at foretage din betaling med en af følgende betalingsmuligheder: Visa, Mastercard, Maestro og Klarna (direkte betaling, faktura og afdragsbetaling).
3. Levering
Vi bruger DHL, Bring og i nogle tilfælde Postnord til vores leverancer. Vores normale leveringstider er 2-3 weekendfrie arbejdsdage. Hvis en vare har en anden leveringstid, er det angivet ved siden af varen.
Hvis der opstår forsinkelser i leveringen (uden at vi har givet dig besked om en længere leveringstid), bedes du kontakte os på følgende e-mailadresse: support@vrgaming.dk.
For alle pakker, der ikke afhentes, forbeholder vi os retten til at opkræve dig for returfragt, et forsendelsesgebyr og et håndteringsgebyr, i øjeblikket 140 DKK
4. Priser
Alle priser i butikken er angivet i DKK, og alle priser er inklusive 25 % moms.
Vi forbeholder os retten til at ændre priserne som følge af prisændringer fra leverandører, valutajusteringer, trykfejl i prislisten og unøjagtigheder i priserne som følge af ukorrekte oplysninger og forbeholder os retten til at justere prisen til enhver tid.
5. Fortrydelsesret
Når du køber varer på hjemmesiden, har du som kunde en lovbestemt fortrydelsesret på 14 dage, der gælder fra den dato, hvor du har modtaget en vare, du har bestilt.
5.1 Når du udøver din fortrydelsesret:
Du skal give os besked om, at du fortryder din beslutning. Meddelelsen skal sendes til os på support@vrgaming.dk inden for 14 dage efter modtagelsen af varerne. Din besked skal tydeligt angive dit navn, din adresse, din e-mailadresse, dit ordrenummer og de varer, der skal returneres.
Du skal returnere produkterne til os straks og senest inden for de lovbestemte 14 dage efter meddelelsen om fortrydelsesret.
Du er som køber ansvarlig for portoen, når du udnytter fortrydelsesretten. Hvis du køber din egen transportservice, refunderer vi ikke returneringer, der går tabt undervejs, så vi anbefaler, at du vælger en forsendelsesmulighed med sporing. Returneringer skal også sendes som en erhvervspakke, da returneringer, der sendes til en agent, ikke indsamles.
For et gebyr på 79 DKK kan du som kunde vælge at modtage en returseddel (Bring) som en pdf til udskrivning. Bed om dette i den e-mail, du sender til os. Gebyret trækkes fra det beløb, du får refunderet, når vi behandler din returnering.
Vi forbeholder os retten til at fratrække et beløb svarende til værdiforringelsen i forhold til produktets oprindelige værdi i tilfælde af et brugt eller beskadiget produkt fra tilbagebetalingsbeløbet.
Adresse, der skal bruges til returnering:
VRGaming
C/o Postpac AB
Elleholmsvägen 1
27436 Skurup, Sverige
Vi refunderer pengene inden for 14 dage efter modtagelsen af returneringen, hvis du gør brug af din fortrydelsesret, eller hvis der er truffet afgørelse om tilbagebetaling i en klagesag.
5.2 Fortrydelsesretten gælder ikke for:
Produkter, der er forseglet af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager, og hvor forseglingen er blevet brudt af dig.
Produkter, der har karakter af en forseglet lyd- eller videooptagelse, og hvor forseglingen er blevet brudt af dig.
Et produkt, som er skræddersyet specielt til dig eller har et tydeligt personligt præg efter dine ønsker.
Tjenester, der er blevet gennemført, og hvor du udtrykkeligt har accepteret, at tjenesten påbegyndes uden fortrydelsesret.
Du kan læse mere om den juridiske fortrydelsesret her.
6. Reklamation og klager
Hvis produktet er beskadiget eller forkert sendt, når det ankommer, forpligter vi os i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning til at udbedre fejlen gratis.
Du skal altid kontakte os for at få en godkendelse, før du returnerer en defekt vare.
Reklamationen skal sendes straks efter, at manglen er blevet opdaget.
6.1 Hvordan går du videre med en reklamation?
Enhver fejl eller defekt skal altid anmeldes til support@vrgaming.dk med angivelse af dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.
Hvis vi ikke kan afhjælpe fejlen eller levere et lignende produkt, refunderer vi dig det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi betaler for returforsendelse i tilfælde af godkendte klager.
Vi forbeholder os retten til at afvise en reklamation, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. I tilfælde af klager følger vi de retningslinjer, der findes på det svenske klagenævnet, se arn.se.
7. Begrænsning af ansvar
Vi påtager os intet ansvar for eventuelle skader, der måtte opstå på grund af produktet.
Vi påtager os intet ansvar for forsinkelser/fejl som følge af omstændigheder uden for vores kontrol (Force Majeure). Disse omstændigheder kan omfatte, men er ikke begrænset til, arbejdskonflikter, brand, krig, regeringsbeslutninger, nedsat eller manglende levering fra leverandørens side.
Desuden tages der intet ansvar for eventuelle ændringer af produkterne/produktets egenskaber som ændret af den respektive leverandør og andre faktorer, som ligger uden for vores kontrol.
8. Produktoplysninger
Vi forbeholder os retten til at foretage eventuelle typografiske fejl på dette websted samt til det endelige salg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne repræsenterer produkternes nøjagtige udseende, da der kan forekomme farveforskelle afhængigt af skærm, fotokvalitet og opløsning. Vi gør altid vores bedste for at vise produkterne så korrekt som muligt.
9. Oplysninger om cookies
I henhold til loven om elektronisk information skal besøgende på et websted informeres om brugen af cookies af hensyn til privatliv. Oplysningerne i cookien kan bruges til at spore en brugers browsing. En cookie er en lille tekstfil, som det websted, du besøger, beder om at blive gemt på din computer for at give dig adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Du kan finde flere oplysninger på Post og Telestyrelsens websted og i vores cookiepolitik.
10. Personoplysninger
Ved at handle på https://vrgaming.dk accepterer du vores privatlivspolitik og vores behandling af dine personlige oplysninger.
Du kan læse mere om, hvordan XReality Sweden AB håndterer dine personlige oplysninger i vores privatlivspolitik her: Privatlivspolitik
11. Ændringer af de generelle vilkår og betingelser
Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i vilkårene til enhver tid. Ændringer af vilkårene og betingelserne offentliggøres online på webstedet. De ændrede vilkår og betingelser anses for at være accepteret i forbindelse med bestillingen eller besøget på webstedet.
12. Tvister og valg af lovvalg
Hvis en tvist ikke kan løses efter aftale mellem virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende dig til det svenske klagenævn, se arn.se. For personer med bopæl i et andet EU-land end Sverige kan klager indgives online via Europa-Kommissionens tvistmæglings side, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
I tilfælde af en tvist følger vi afgørelsen fra ARN eller et tilsvarende tvistmæglings side.
Enhver tvist vedrørende fortolkning eller anvendelse af disse generelle vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lov.